استان
پروژه
ساعت کاری
سال سابقه فعالیت
متخصصان بخش بازایابی و فروش ما آمادهاند تا شرایطی فراهم آورند که در هر زمان و با توجه به نوع نیازهای شما اطلاعات لازم و ضروری را بهمنظور آغاز همکاری در اختیار شما قرار دهند. در این مرحله با کمک کارشناسان ما حالت ایدهآل برای تجارت شما شناسایی شده و بر اساس آن راهکارهای مناسب بهمنظور برطرف نمودن نیازها و گسترش و پیشرفت تجارت شما ارائه خواهد شد.
پشتیبانی بهموقع در کمترین زمان ممکن از مهمترین اصول ما میباشد. مشتریان استارایکس در زمان بروز مشکل میتوانند از طریق سیستم تیکتینگ مورد خود را به واحد پشتیبانی گزارش نمایند.
کارشناسان پشتیبانی در کمترین زمان ممکن اقدام به بررسی مورد اعلام شده مینمایند و راهکاری متناسب با آن را ارائه خواهند کرد، در مواقع خاص نیز در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشتری تماس خواهند گرفت. پس از رفع مشکل و با بسته شدن مورد توسط تیم پشتیبانی، مشتریان از طریق ایمیل از رفع مشکل آگاه خواهند گردید.
ساختار معماری محصولات ما طوری طراحی شده است که در مواقع نیاز امکان اضافه کردن امکانات و قابلیتها در کمترین زمان با بهترین کیفیت مطابق با نیازهای شما برای برنامهنویسان ما فراهم میباشد. همچنین با توجه به تغییر دائم نیازهای روز و همچنین پیشرفت سریع تکنولوژی، نرمافزار بهطور مداوم در حال توسعه و بهروزرسانی میباشد.
تمامی استانداردهای مربوط به امنیت مطابق با آخرین متد و تکنولوژی روز بهمنظور افزایش ضریب ایمنی نرمافزار توسط تیم برنامهنویسی ما رعایت گردیده است. تیم تست نرمافزار نیز در بازههای زمانی مختلف تستهای امنیتی متفاوت را بر اساس استانداردهای OWASP و ابزارهای مختلف مانند Acunetix بهمنظور بررسی سطح امنیت نرمافزارها انجام میدهد.
رعایت تمامی اصول مربوط به حوزه "کاربرپسند" بودن در طراحی و پیادهسازی کلیه نرمافزارهای ما موردتوجه قرار گرفته است، بهطوری که تمامی افراد با حداقل تسلط به مباحث IT، میتوانند به راحتی و بدون مشکل از نرمافزارهای ما استفاده نمایند.
تهران، کارگروه پشتیبانی غیرحضوری انواع وبسایت✓سرور✓هاست✓ادمین شبکه اجتماعی درقالب پکیجهای دورکاری ساعتی کشوری
02155281371
09213364064
داخلی ۱۰۵
info@xstar.ir
www.xstar.ir
ادمین پشتیبانی دورکارساعتی جایگرین مناسبی استخدام ادمین حضوری به نفع کارفرمایان است بخصوص وبسایتهای متوسط وکوچک یا وبسایتهای خانگی در نقاط مختلف ایران که مخارج ومکان استخدام ادمین حضوری را ندارند وطبق فعالیت وبسایت خودیک پکیج ماهانه را انتخاب مثال پکیج پشتیبانی2ساعته و طی 24ساعت شبانه روز ساعتی را برای حضورواتصال آنلاین ادمین با ارتباط با خود تعیین و ادمین دورکار موظف به حضورانلاین در ساعت تعیین شده مثال برای 2ساعت دراین 2ساعت در این دوساعت مشکلات سایت ازطرف کارفرمامطرح میشود وادمین برطرف میکند حتی اگرکارفرما در ساعت تعیین شده به هردلیلی حضورنداشت ادمین دورکار باید حاضروآنلاین باشد و به درخواست های موجود کارفرما رسیدگی ومشکلات احتمالی را حل کند همچنین ارتقاسئو که برای سایتای تجاری حیاتی ومهم است اقدام کند وهمواره سعی در افزایش ترافیک بازدید وخریدبیشتر از سایت تجاری مورد قرارداد خودباشد .