ضمن عرض تشکر از حسن نظر شما نسبت به مجموعه رستوران های زنجیره ای پلاک ، به اطلاع می رساند که این مجموعه در نظر دارد به اشخاص حقیقی و یا حقوقی واجد شرایط در مراکز استان در سراسر ایران ، نمایندگی اعطا نماید. بدین منظور خواهشمند است درخواست مکتوب خود را که حاوی اطلاعات زیر می باشد به واحد امور شعب ارسال نمائید.
اطلاعات مورد نیاز :
1- مشخصات شخص یا شرکت
2- از چه طریق با رستوران های زنجیره ای پلاک آشنا شده اید ؟
3- آیا سابقه فعالیت در رستوران یا مشاغل مرتبط را دارید ؟
4- آیا مکان مشخصی را برای احداث شعبه در نظر گرفته اید ؟ اگر پاسخ مثبت است لطفا مشخصات ملک و یا محل را توضیح دهید .
5- میزان سرمایه گذاری بمنظور تاسیس و راه اندازی شعبه به چه میزان می باشد ؟
« مزایای رقابتی پلاک »
• کاهش سرمایه گذاری اولیه با در اختیار داشتن تنها 30-25 متر املاک تجاری با در نظر گرفتن هزینه های سرسام آور اجاره بها در تهران و شهرستان ها
• کاهش سرمایه گذاری اولیه با خرید سطح نازلی از ماشین آلات بطوریکه کل هزینه های ماشین آلات آشپزخانه پلاک از یک ست ماشین آلات در صنعت مرغ سوخاری ارزانتر بوده و خدمات وسرویس های آن به راحتی صورت می پذیرد.
• کاهش هزینه های ریالی و زمانی در خصوص دکوراسیون با توجه به انتخاب سیستم Takeaway و نیز Master grade طراحی شده از سوی دپارتمان معماری و گرافیک پلاک
• کاهش درگیری با پیمانکاران با توجه به در اختیار داشتن تیم های مجرب در خصوص طراحی و اجرای نقشه های الکتریکال، مکانیکال، سیستم های تهویه و ....
• کاهش درگیری با تامین کنندگان با توجه به فعالیت دپارتمان بازرگانی پلاک و گزینش تامین کنندگان مجاز که بیش از 98 درصد اقلام مورد نیاز را تهیه، انبارش و ارسال می نماید.
• کاهش درگیری با پرسنل: با توجه به فعالیت دپارتمان آموزش در حوزه های تولید و آشپزخانه، It و اتوماسیون، فروش و ....که در زمان مورد نیاز مدرسان طبق درخواست نمایندگان به محل اعزام خواهند گردید.
• کاهش هزینه های جاری در حوزه های مختلف (انتخاب منو، پرسنل، تبلیغات و .....) بدلیل وجود استانداردهای اجرایی و برنامه های از پیش تعیین شده
• پشتیبانی فنی در حوزه های تعمیرات و نگهداری، ماشین آلات، اتوماسیون و .....
در پایان به شما دوست عزیز پلاک پیشنهاد می کنیم اگر:
1) در مدت زمان کوتاه سود سرشاری را خواهانید.
2) سود کسب و کار را با بیزینسهایی کاذب و بازار سیاه چون خرید و فروش ارز، اتومبیل و یا .... مقایسه می فرمائید.
3) خود را صاحب نظر و دارای ایده ای ناب و بکر می پندارید.
4) فعالیت های با ریسک بالا را ترجیح می دهید.
نه فقط پلاک بلکه قید فعالیت بر اساس مدل تجاری فرانچایز را بزنید.فرانچایز یک مدل تجاری دوطرفه می باشد. اگر پروژه و طرح شخصی خود را ارجح می دانید باز هم پلاک به عنوان دوست و مشاور در کنار شما خواهد بود.
قبل از اخذ فرانچایز مطالعه، تحقیق و مشورت را از یاد نبرید. به خاطر داشته باشید یکی از بهترین راه های تحقیق در خصوص نمایندگی مذاکره با نمایندگان فعلی، بررسی تعداد شعب و نمایندگی های تعطیل شده می باشد. طبیعتا فرانچایزهایی که شعب تعطیل شده فراوانی دارند احتمالاًبه دلیل اینکه رابطه دو سویه بردبرد را تعریف ننموده اند، انتخابی صحیح محسوب نمی شوند. و چه بسا حاصل سالها زحمت شما با یک انتخاب نادرست از بین برود، پس با دقت فراوان انتخاب کنید تا دچار دردسر نشوید.
مجموعه رستوران های زنجیره ای پلاک از اواخر سال 1385 با آگاهی از خواسته های نوین مشتریان و محدودیت های بازار در حوزه های مختلف ( تکراری بودن منو رستوران ها و فست فودها، قیمت های سرسام آور ماشین آلات این صنعت، محدودیتهای کیفی و کمی املاک استیجاری و ... ) فعالیت خود را با تحقیق، تمرکز و اختصاص مدت زمان زیادی در خصوص مطالعه طرحهای کارشناسی در حوزه های فوق الذکر آغاز نمود.
آبان ماه 1386 نخستین شعبه پلاک در محدوده خیابان ظفر تهران با انتخاب منویی متشکل از انواع غذای ملل در قالب پیتزا و ساندویچ با در نظر گرفتن ذائقه ایرانی و انتخاب شیوه ارائه Takeaway شروع به فعالیت نمود.
بهمن 1387 کارخانه پلاک با انتخاب مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و بهره گیری از پرسنل آموزش دیده در زمینی به مساحت 1000 مترمربع به منظور ارائه سرویس یکپارچه به شعب افتتاح گردید. همزمان نیز تحقیق، تولید و نگارش بیش از 1000 صفحه دستورالعمل در حوزه های مختلف با الگوبرداری از نمونه های خارجی همچون مک دونالد ، KFC ، Subway ، Pizza hut و ... با در نظر گرفتن محدودیت های کشورمان و اعزام تیم های کارشناسی به کشورهای حوزه خلیج فارس به منظور بررسی نزدیک و دقیق برندهای فوق الذکر با برگزاری جلساتی در دفاتر نمایندگی ایشان در دستور کار قرار گرفت.
با توجه به ارزیابیهای واحد تحقیقات بازار رستوران های زنجیره ای پلاک ، 8 شعبه در مناطق شهرک غرب، ولنجک، نیاوران، ونک، پاسداران ، سعادت آباد و فرشته انتخاب شده و و طراحی سایت واحد راه اندازی افتتاح گردید که همگی مورد استقبال همشهریان واقع گردیده است .
در سال 1391، برخلاف بسیاری از همکاران و رقبا و در بهبوهه ی افتتاح های بی حساب و کتاب رستوران ها توسعه کمی و افتتاح شعب جدید به منظور بازبینی و تقویت کلیه زیر ساخت ها متوقف گردید . باور هیات مدیره در آن سال مغایر با توسعه طولی مجموعه بود . در نیمه دوم سال 92 پس از تکمیل امکانات مورد نیاز فاز جدید افتتاح شعب در تهران و شهرستانها شروع شد. گسترش استفاده از ماشین آلات، به روز کردن امکانات سردخانه ها و بهره گیری از خطوط مدرن بسته بندی به منظور سرویس دهی به شعب علی الخصوص در شهرستان ها از جمله تغییراتی بود که در این مدت بدان پرداخته شد.